123

【更新進度】22-23 s1/s2/ss 科目列表已上傳。
【更新進度】22-23 s1/s2/ss 的科目評價已更新。[10/7/2023]

CHLL 4340 建安文學 Literature of Jian'an Period

Course Code
CHLL 4340
CHLL4340
科目名稱
建安文學
Literature of Jian'an Period
教員
學  分
課程性質
中文系選修/中文教育選修
同科其他選

Workload
l   PAPER
l   Tutorial
l   FINAL
好重

1
平均
1

極輕

評價教學內容
#1 Tutorial 唔係一般古典文學的玩法,係近似現文個類tutorial的玩法。即不重報告而重討論(有唔明就諗下文概導修個玩法)。上堂會講好多問題,例如建安風骨到底係咩(想知可以睇番樊生篇文),至於詩歌串解個一類就會比較少。
#2  
獲益良多
評價教員教學
#1 樊生是全能的,佢本科、碩士、博士去到教書包括晒中文系四個範疇。樊生氣場好勁,見到佢會不禁九十度鞠躬。不過佢其實幾nice,你見佢有班忠實fans叫佢飯飯你就知…… btw,有年建安,佢A range只比左一個同學,所以又有killer之名。不過佢近年應該少左Kill 人。
#2  功力深厚
CUSIS科目資料
Description
The Jian’an period is a critical turning point in the history of Chinese literature. It witnessed an unprecedented boom in creative writing and literary theories.  This course introduces students to major representative works and literary concepts of the period.

Learning Outcome
- 了解文學的基本知識及源流發展,能夠描述不同文學作品的特點,並運用文學術語、概念或理論分析作品;
- 能夠運用資訊科技(如資料庫、論文庫、古籍數據庫)輔助學習;
- 能夠準確、流暢地運用中文來表達思想和感受;
- 在學習中運用批判思考能力;
- 在學習、導修與功課上表現一定的創意;
- 對日常生活中的語言或文學問題感到興趣並了解其價值。
其他資料
2017Sem2:學位 65|註冊 65 |剩餘 0
2019Sem1:學位 65|註冊 65 |剩餘 0
同學推薦
高度推薦
1
推薦
1
有保留

極有保留


沒有留言:

發佈留言

1