123

【更新進度】22-23 s1/s2/ss 科目列表已上傳。
【更新進度】22-23 s1/s2/ss 的科目評價已更新。[10/7/2023]

HIST 2001 史學(初階) Historiography (Introductory)

Course Code
HIST 2001
HIST2001
科目名稱
史學(初階)
Historiography (Introductory)
教員
學  分
             
課程性質
歷史系必修
同科其他選

Workload
l   PAPER
l   TUTORIAL / PRESENTATION
l   MIDTERMtake home MC test
好重


平均
2

極輕

評價教學內容
#1 幾搞笑既一科,教你點搵史料,好實用,上完就知道歷史既SOURCE可以係邊度搵。同埋,我都係上完先知,原來學校圖書館有好多DATABASES
除左上堂既lecture,仲會有戶外既!首先有Ulib參觀活動,去左古籍室,正常唔會開放比人入,所以都大開眼界了。之後會係星期六參觀歷史博物館,做簡單既worksheet,搵番啲一手、二手、有意、無意史料既例子。其實參觀途中錦華係會提水,所以一啲都唔驚唔識做,超簡單。
學期中會有mc test,屋企做既,睇番啲ppt都識做,錦華表示很多人拎滿分,而我就是例外了!tut方面就會有3-4(聽人講之前係4個,2017sem1就唔知點解得3)學期頭既tut簡單講下你黎緊term paper會做咩題目,學期中就講下篇文既初稿、比台下同學評論,輕鬆的
#2    唔聽書係唔會影響term paper,term paper只係自己隨便想個題目,之後就做,課堂知識對功課沒有太大影響。但係,課上依然好值得聽的(對歷史有興趣的話)(term paper佔65%,亂做就死得) (要去歷史博物館做ws,好似小學生)
評價教員教學
#1 錦華都搞笑既,成日拎自己黎搞笑,講既例子又搞笑,上佢堂既同學一定要專心聽佢講,每次上完都會有恍然大悟既感覺,唔理係人生定學科上。同埋佢都成日鼓勵學生讀書唔係為分數,呢個先係宜加學生應有既讀書態度!
同埋佢好proud of自己上過電視,同學一定要問佢拎啲片黎睇下!好友善、關心學生、搞笑、真係用心教書、好可愛既一位老師!大家要珍惜錦華!唔好hea
#2   蕭教授很可愛,講書貼近時事,幾搞笑
CUSIS科目資料
Description
This course aims at introducing the basic concepts of history and the historian and developing students' fundamental skills of conducting historical research and writing.  These skills include using reference tools, locating and studying various historical documents, formulating research questions, identifying different categories of historical materials and their features, criticizing, analyzing and organizing historical data, mastering the principles of historical writing and its various styles and academic formats, grasping techniques of oral presentation and discussion, etc.  Visits to libraries, archives, museums or field trips may also be arranged.

Learning Outcome
學生完成本課程後,將會:
1. 明瞭歷史學的基本概念和歷史學家的角色;
2. 掌握進行歷史研究的實證方法和技巧;
3. 明白和遵守歷史撰述的原則,識別各類研究著作的體例和學術格式;
4. 掌握口頭報告、提問及討論的技巧;
5. 掌握蒐集史料和考察古蹟的方法,進行學術研究;
6. 養成對歷史研究的各種課題的批判、分析及創意思維。
其他資料
2017Sem1:學位 120|註冊 63 |剩餘 57
2018Sem1:學位 120|註冊 84 |剩餘 36
2019Sem1:學位 120|註冊 82 |剩餘 38
同學推薦
高度推薦
1
推薦
1
有保留

極有保留



沒有留言:

發佈留言

1