123

【更新進度】22-23 s1/s2/ss 科目列表已上傳。
【更新進度】22-23 s1/s2/ss 的科目評價已更新。[10/7/2023]

HIST 2104 清史 Qing History

Course Code
HIST 2104
HIST2104
科目名稱
清史
Qing History
教員
學  分
課程性質
歷史系選修
同科其他選

Workload
l   Tutorial
l   PAPER
好重


平均
2

極輕

評價教學內容
#1 角度幾獨特,大開眼界。例如康有為對於變法既貢獻好多都係自己吹出黎,呢個推翻左我中學時學既野,真係不得了。Tutorial chur,一個禮拜要睇一本書,睇到我嘔泡。
#2    整體唔錯,相比起其他HIST更有趣。HIST本身就唔多野值得揀(當然選擇根本唔多),張生D科係絕對唔錯嘅選擇
評價教員教學
#1 老師講野都幾幽默,講既野幾好笑。會show張圖出黎,入面有件文物同埋有張不准拍攝個告示,當d同學笑佢,佢就會話梗係要影啦…….
#2 張生本身真係好有料
CUSIS科目資料
Description
The course introduces the History of Qing dynasty (1644-1911), with an emphasis on the transformation of China from an empire to a nation, and in this process, how the Manchus and the Hans identified themselves ethnically.

Learning Outcome
(1) 身份認同與帝國政治
(2) 地方武裝勢力的消長與清朝盛衰的關係
其他資料
2017Sem2:學位 50|註冊 46 |剩餘 4
同學推薦
高度推薦
2
推薦

有保留

極有保留

沒有留言:

發佈留言

1