123

【更新進度】22-23 s1/s2/ss 科目列表已上傳。
【更新進度】22-23 s1/s2/ss 的科目評價已更新。[10/7/2023]

HIST 3420 性別與歷史 Gender and History

Course Code
HIST 3420
HIST3420
科目名稱
性別與歷史
Gender and History
教員
學  分
             
課程性質
歷史系選修
同科其他選

Workload
l   PAPER&Short Essay
l   TUTORIAL / PRESENTATION
l   每次落堂前會有一條問題,答岩就有一分,有上堂一定識答的,簡單一句就可以
好重
1

平均
1

極輕

評價教學內容
#1 教下宗教同性別既野。其實係幾有趣,大部分講中國信仰(女鬼、女神、祖先),又會講下日本既水子供養、印度、基督教等等,好多都會連繫到女性係宗教既角色同社會地會,都值得一上。同埋有好多教授親身影既evidence
同學表示唔關歷史事很難,但係我覺得有趣既,學緊人地文化,亦都係學緊一啲明明大家知,但係又唔會深入了解既神鬼。
但係就會比較churtut有四堂,每堂都要睇文同討論,同埋要交2short essay 2000字的(tut1/2交一篇文;3/4又交一篇),最後交term essay (8000-10000),如果一個學期讀佢2科,真係上都上死你,啲文輪住黎虐待你
#2  認識不同外國宗教
評價教員教學
#1 有料黎教授,好人類學既教授,我個人幾鐘意。佢會講好多資訊,真係學習科黎。唯一唔太好就係份notes既資料會係咁跳黎跳去,所以有時都搞到好亂,但是學到野的。教授個人就唔會1999既,係份notes姐。
佢比既term paper comment都實用的
#2    上堂唔比用手機,但可以用電腦
CUSIS科目資料
Description
This course demonstrates critically how the gender perspective as an important new academic paradigm challenges the mainstream historical analysis and explanation and influences feminist historiography. Topics may vary from year to year based on the respective teacher's research specialization in women's/Gender History of China, Asia, or the West.

Learning Outcome
修畢本科後,學生當能:
1. 認識性別史對主流歷史分析和解釋的挑戰,及對女性主義史學的影響。
2. 了解任教老師按其研究專長定出的婦女/ 性別史專題內容。
3. 掌握以上有關歷史課題的性別觀,從兩性權力關係及其歷史語境的複雜性切入,對重要問題作出批判分析。
4. 透過對有關論著的闡釋研讀,引發概念、方法、史料、論述等方面的反思。
5. 對有關歷史課題作口頭和文字報告。
6. 在作業中展示對婦女/ 性別史課題的綜合、說明和解釋能力以及研究潛力。
其他資料
2017Sem1:學位 50|註冊 44 |剩餘 6
同學推薦
高度推薦

推薦
2
有保留

極有保留


沒有留言:

發佈留言

1