123

【更新進度】22-23 s1/s2/ss 科目列表已上傳。
【更新進度】22-23 s1/s2/ss 的科目評價已更新。[10/7/2023]

ARTS 1003 國學經籍概論 Intro to Chinese Classics

Course Code
ARTS 1003
ARTS1003
科目名稱
國學經籍概論
Intro to Chinese Classics
教員
學  分
             
課程性質
同科其他選

Workload
l   PAPER
l   TUTORIAL / PRESENTATION
l   經籍讀後感

好重


平均

3
極輕

評價教學內容
#1 有點悶。可走堂. TUTOR得一次, 輕鬆. FINAL PAPER ONLY. 易靚GRADE
#2 每個學期都會選不同的經籍來教,例如《老子》和《周易》,對所選的經籍有興趣的話應該會覺得滿有趣的。
#3 2019-20嘅安排係頭幾堂由鄧生教嚟易經,之後大概十堂就由陶生教,主要講儒、道、釋嘅思想。老師會upload一啲講義或者ppt,但係唔係太詳盡,上堂都多notes可以jot。易經嗰部分本身比較玄,聽唔聽得明真係好個人。如果本身對儒、道、釋有少少認識嘅話,上堂唔會太辛苦。傳說中嘅midterm好似係呢兩個sem都取消咗,剩翻一篇papet要寫,題目可以自訂,都可以參考陶生建議嘅題目。
評價教員教學
#1 有點
#2 人很好,教得有點悶但內容是不錯的,課堂上有時會分享一些自己的故事。
#3   其實鄧生講嘢都幾幽默,但係上堂一定要坐近啲,因為鄧生比較細聲,試過有一堂坐遠咗,基本上成堂都唔太聽到鄧生講嘢。陶生係一個好跟到潮流同埋時事嘅老師,好風趣。幾乎每堂都會有片睇,上堂氣氛好輕鬆。陶生係YouTube到有upload一啲片,想知道佢教學風格嘅可以去參考下。
CUSIS科目資料
Description
This course aims at illustrating the relationship between Chinese classics texts and Chinese culture. Through discussions of important texts in Confucianism, Daoism and Buddhism, students can gain a deeper understanding of these philosophical schools and the underlying features of Chinese tradition, beliefs and values.

Learning Outcome
預期修畢本科之後,學員能夠:
1. 理解中國傳統文化精神的特質
2. 掌握中國古代經典的基本思想
3. 學習閱讀經典的方法
4. 對人生價值有所反思,提升個人修養
其他資料

2017Sem1:學位 50|註冊 50|剩餘 0
2018Sem1:學位 51|註冊 51|剩餘 0
2019Sem1:學位 50|註冊 31|剩餘 19
2019Sem2:學位 50|註冊 49|剩餘 1
同學推薦
高度推薦

推薦
3
有保留

極有保留



1